Pohjolan Mehiläishoitajajien kotisivut

Pohjolan Mehiläishoitajat ry

Pohjolan Mehiläishoitajat on Suomen Mehiläishoitajain Liiton jäsenyhdistys.

Yhdistykseen kuuluu reilut sata jäsentä pääsääntöisesti Pohjois-Pohjanmaalta. Eniten jäseniä on Oulun seudulta.

Pohjolan Mehiläishoitajien jäsen saa PohMe:n tiedotteiden ja tapahtumien lisäksi Suomen Mehiläishoitajain liiton jäsenedut, joihin kuuluu mm. seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvä Mehiläinen -lehti, tuotevastuu-, vastuu- ja oikeusturvavakuutus ja oikeus käyttää Kuningatar-tuotemerkkiä hunajan myynnissä.

Pohjolan Mehiläishoitajien kannatus- eli perhejäsenyys sopii erityisesti aloittavalle mehiläisharrastajalle, jolla ei vielä ole omia pesiä. Kannatusjäsen saa PohMe:n tiedotteet ja oikeuden osallistua PohMe:n tilaisuuksiin.

Jäseneksi voit liittyä Suomen Mehiläishoitajaliiton liittymissivuilla. Merkitse kohtaan “Haluttu paikallisyhdistys” “Pohjolan Mehiläishoitajat ry”.